Przejdź do treści

Kategoria: Marketing

Marketing internetowy to nie tylko sprzedaż, ale przede wszystkim budowanie relacji z klientem i kreowanie pozytywnego wizerunku marki. Niezdefiniowane jeszcze strategie mogą okazać się kluczowe w dalszym rozwoju Twojego biznesu, dlatego warto być na bieżąco z nowinkami w świecie marketingu.

Marketing

Jak efektywnie zarządzać budżetem marketingowym?

Zarządzanie finansami w marketingu wymaga strategicznego podejścia. W tym artykule przyjrzymy się jakie zasady powinniśmy stosować, aby zarządzanie budżetem było jak najbardziej efektywne, a także jak optymalizować wydatki na kampanie reklamowe.

Branding

Skuteczne strategie employer brandingu

Właściwie prowadzony employer branding może przyciągnąć do firmy najlepszych specjalistów i zatrzymać ich na dłużej. Dowiedz się jak skutecznie kreować wizerunek atrakcyjnego pracodawcy, zaczynając od podstawowych kroków, poprzez wykorzystanie mediów społecznościowych, aż po znaczenie komunikacji wewnętrznej.

Ta strona używa cookies.

Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień w przeglądarce. Więcej informacji.